«Біртұтас тәрбие» бағдарламасының және «Ақтау жол картасының» міндеттерін жүзеге асыру (баланың ішкі психоэмоционалдық тұрақтылығын қалыптастыруға басымдық беру, әрбір баланың әлеуетін барынша дамытуға жағдай жасау).
Бөбекжайдағы балалардың өзіндік іс-әрекеті
№4 мектепалды тобы
Тәрбиеші: Кумсиева Кнара Гогаевна
Бөбекжайдағы балалардың өз бетінше әрекеті бөбекжайдағы оқу-тәрбие процесінің құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады.
Балалардың өз бетінше әрекеті мұғалімнің тікелей қатысуынсыз жүзеге асырылатын іс-әрекет ретінде қарастырылады, бұл кезде әрбір бала саналы түрде алға қойған мақсатқа жетуге ұмтылады.
Балалардың өз бетінше әрекеті мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі үлгілерінің бірі болып табылады:
1) педагогтер құрған пәндік дамытушылық білім беру ортасы жағдайында балалардың еркін әрекеті таңдауды қамтамасыз етеді;
әр бала өз қызығушылықтарына сәйкес әрекет етеді және оған мүмкіндік береді, құрдастарымен қарым-қатынас жасау немесе жеке әрекет ету;
2) педагог ұйымдастырған балалардың іс-әрекеті;
басқа адамдардың мүдделеріне байланысты мәселелерді шешуге бағытталған (басқа адамдардың эмоционалдық әл-ауқаты, күнделікті өмірде басқаларға көмектесу және т.б.).
Мектеп жасына дейінгі баланың дамуында балалардың дербес әрекеті маңызды рөл атқарады.
Американдық педиатрия академиясы (AAP) өз баяндамасында балаға мүмкіндік беретін тәуелсіз ойынның жағымды аспектілерін атап өтті:
• шығармашылық қабілеттерін қолдану;
• қиялын дамыту;
• әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту;
• мазасыз эмоциялармен күресу;
• әртүрлі жанжалды жағдайларға икемді жауап беру және оларды шешу;
• жағдайларға байланысты шешім қабылдау;
• мектеп пен балабақшаға бейімделу.
Ойын барысында балалар болашақта эмоцияларды басқаруды үйренеді, бұл дағды өмірде пайдалы болады.